• AFHENT OG RETURNERE GRATIS | BUTIK
  • fri fragt v. køb over 500kr
  • HURTIG LEVERING 1-5 HVERDAGE
  • STØRSTE UDVALG | BØRNE RIDEUDSTYR

Ofte stillede spørgsmål

Hvor er mine varer?:

Når din ordre er afsendt fra os, sender vi dig et tracking-link til GLS, der kan du spore din pakke.

Vær opmærksom på at mailen kommer fra Shipmondo, og ikke fra Happy-Horse, så tjek eventuelt dit spamfilter.

 

Hvornår får jeg mine varer?: 

Vores målsætning er at have en leveringstid på 1-5 hverdage.

Det vil sige, hvis du bestiller en tirsdag, bestræber vi os på, at du har dine varer tirsdagen efter.

Lige nu er vi dog rigtig udfordrede i forhold til logistik og leverancer, så vi håber på jeres forståelse for at tingene kan tage lidt længere tid.

 

Hvorfor tager alting længere for tiden?:

COVID-19 har kæmpe konsekvenser for leveringstiderne lige nu.

Vi har rigtig store udfordringer i forhold til vores leverandører, og underleverandører, men vi arbejder så hurtigt vi kan for at I kan få jeres varer hjem.

 

Hvor længe kan jeg bytte mine varer hos jer?:

Som udgangspunkt har vi 14 dages returret på varer købt i vores fysiske butik, og 30 dage på online køb, men tal med os, hvis jeres behov er anderledes.

 

Kan jeg ringe til jer?:

Ja det kan du i hvert fald!

Vores telefon er åben tirsdag til fredag klokken 11-16 og lørdag 9-13.

Udenfor dette tidsrum kan du sende en mail på kundeservice@happy-horse.dk

Vi bestræber os på at besvare alle opkald, eller ringe tilbage, og besvare mails indenfor 24 timer i vores åbningstid.

 

Har I alle varer i butikken?:

Nej, det har vi ikke.

Vi har meget begrænset butiksplads, så størstedelen af vores varer er på fjernlager.

Vi bestiller og får varer tilsendt dagligt.

 

Kan I hjælpe mig med spørgsmål om heste og rideudstyr?: 

Alle vores medarbejdere har kendskab til heste og ridning, og vi vil rigtig gerne hjælpe med problemstillinger.

Vi er ikke dyrlæger og giver derfor kun gode råd.

Ligeledes rådgiver vi ikke om lovkrav til for eksempel stævner, da de ofte ændrer sig, og vi vil ikke stille vores kunder i en dårlig situation, ved at have givet dem det forkerte svar.

 

Hvorfor skal jeg betale for en returlabel hvis jeg skal returnere en vare?:

Ønsker du at returnere en vare fordi den ikke passer, eller du har ændret mening, skal du selv betale returfragten.

Det svarer til at du selv ville skulle køre ned i en fysisk butik for at returnere din vare.

Såfremt vi har lavet en fejl og sendt det forkerte, eller er det en reklamation, betaler vi fragten.

 

 

 

 

TILMELD VORES NYHEDSBREV